Ring oss gärna: 08-410 388 60 LinkedIn
Meny


Är du en positiv person med mycket energi?
Är du organiserad och trivs med att ta initiativ?
Kan du snabbt anpassa dig till oväntade situationer och visa flexibilitet?
Har du förmågan att koordinera och prioritera?

Då kan du vara den person som CFO på Unibail-Rodamco söker som sin assistent!

Om uppdragsgivaren
Unibail-Rodamco är det ledande europeiska kommersiella fastighetsbolaget med en portfölj värderad till 43.1 miljarder Euro. Gruppen har en klart fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter med tyngdpunkt på köpcentrum. Unibail-Rodamco investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Gruppen är verksam i 11 länder i Europa och har ca 2000 anställda.

Unibail-Rodamco Nordic äger och driver de främsta köpcentrumanläggningar i Norden, bland dem finns fyra i Stockholmsområdet, en i Danmark och en i Finland. De största anläggningarna är Täby Centrum, Nacka Forum, Solna Centrum, Jumbo i Helsingfors samt Fisketorvet i Köpenhamn. I november 2015 öppnade Unibail-Rodamco Skandinaviens största köpcentrum, Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till den Nationalarenan i Solna.

Beskrivning av tjänsten
Som exekutiv assistent kommer du att ha en ansvarsfull, koordinerande roll för Financeteamet på 25 personer samt agera som ett administrativt stöd till CFO.
Exempel på arbetsuppgifter:
– Hantera och prioritera mail, samtal och kalendrar
– Planera möte och underlag, dokumentera samt följa upp beslut och actions
– Förbereda inför möten samt att vid behov ansvara för att föra protokoll (på både svenska och engelska)
– Skapa och förbereda underlag och presentationsmaterial i Excel, Word och Powerpoint
– Skapa effektivt dokumenteringssystem/arkivering
– Hantera mötesbokningar, resebokningar, konferenser mm
– Agera som en länk mellan de olika teamen inom CFO’s ansvar
– Hantera kontakt med huvudkontoret i Paris, övriga avdelningar i Norden samt externa parter (revisorer, banker mm)
– Övriga ad hoc uppgifter

Vem är du?
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och som person är det viktigt att du är driftig, proaktiv och trivs i en entreprenöriell miljö med högt tempo och höga krav. Du är effektiv och organiserad samt kan hantera stress och arbeta mot deadlines. Du har en professionell framtoning, tar ansvar och är målmedveten. Du har en hög integritet och är van att hantera konfidentiell information. Slutligen tror vi att du är en nätverkande och kommunikativ person i och med att du kommer att bygga ett brett kontaknät inom och utanför organisationen.

Du har goda kunskaper i Officepaketet, vidare talar och skriver du engelska och svenska obehindrat, kunskaper i franska är meriterande.

Intresserad?
I denna rekryteringsprocess samarbetar Unibail-Rodamco med Invici. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Nadja Linder, tel nr 0707-96 95 97. Ansök snarast då intervjuer sker löpande. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Som en del i Invicis rekryteringsprocess ingår Bakgrundskontroll av slutkandidat.

Om Invici
På Invici är vi experter inom ekonomiområdet. Vår vision med Invici är ett konsult- och rekryteringsbolag för ekonomer där du som kund eller kandidat känner att vi förstår dina behov. Vi har suttit på liknande positioner som din och har därefter arbetat i rekryteringsbranschen under flera år.

Sök jobbet

Meny