Ring oss gärna: 08-410 388 60 LinkedIn
Meny


I rollen som redovisningsansvarig erbjuds du att vara delaktig i ett svenskt läkemedels-/konsumenthälsobolag på en internationell tillväxtresa.

Rollen passar dig som arbetat med ett självständigt redovisningsansvar för ett bolag några år och vill fortsätta utvecklas i ett bolag med hög förändringstakt. Redovisningen kommer att lyftas hem från en extern byrå vilket kommer att bli ditt ansvar som redovisningsansvarig.

Du erbjuds en arbetsplats med ett roligt driv, en positiv anda och en lösningsorienterad framtoning.

Om uppdragsgivaren
Trimb Healthcare är ett snabbt växande läkemedels-/konsumenthälsoföretag baserat i Stockholm. Vår erfarenhet omfattar de flesta terapeutiska områden relevanta för konsumenthälsa. Trimb innehar en produktportfölj av välkända produkter så som Propyless, Footner, Pevaryl, Bamse, Oliva, Nailner, Flux, Decubal, CCS fot och handcreme. Trimb Healthcare har egen verksamhet i delar av norra Europa, inkluderat Nederländerna och Storbritannien och säljer även internationellt via distributörer till mer än 60 länder. Trimb Healthcare ägs av institutionella investerare inom Life Science.

Beskrivning av tjänsten
Du tillhör ekonomifunktionen som kommer att bestå av fem personer. Du rapporterar till CFO.

Exempel på arbetsuppgifter som redovisningsansvarig:
– Löpande redovisning
– Ansvara för månads- och årsbokslut
– Årsredovisning
– Kontoavstämningar
– Ad hoc
– Delaktig i utveckling av processer, rutiner och system inom ekonomi

Vem är du?
Du har en akademisk examen eller motsvarande och minst 5 års erfarenhet inom redovisning. Du känner dig trygg med bokslutsprocessen och kan självständigt upprätta årsbokslut och årsredovisning. Har du erfarenhet av lagerredovisning är det en fördel. Du har en god IT-vana, och är mycket van Excelanvändare.

Som person söker vi dig som trivs med varierande arbetsuppgifter med olika höjd. Dagarna ser väldigt olika ut och det är därför viktigt att du är flexibel och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du har en hög servicenivå och är tillmötesgående och stöttande mot kollegor i verksamheten. Samtidigt tror vi att du trivs med att arbeta på ett självständigt sätt där du kan ta tag i problem och komma med idéer och lösningsförslag.

Intresserad?
I denna rekryteringsprocess samarbetar Trimb Healthcare med Invici. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Nadja Linder, tel nr 0707-96 95 97. Ansök snarast då intervjuer kommer att ske löpande och tillsättningen kommer att ske skyndsamt. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt CV och en text om varför du söker rollen. Följ anvisad länk. Som en del i Invicis rekryteringsprocess ingår Bakgrundskontroll av slutkandidat.

Kategorier: Ekonomi – Inköp

Om Invici
På Invici är vi experter inom ekonomiområdet. Vår vision med Invici är ett konsult- och rekryteringsbolag för ekonomer där du som kund eller kandidat känner att vi förstår dina behov. Vi har suttit på liknande positioner som din och har därefter arbetat i rekryteringsbranschen under flera år.

Sök jobbet

Invici AB är en del i företagsgruppen Key People Group.
Meny